Σε πολλές περιπτώσεις κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, όχι μόνο ενδείκνυται, αλλά και ενθαρρύνεται η χρήση αριθμομηχανών και μαθηματικών εφαρμογών για κινητά. Ο υπολογιστής τσέπης αλλά και κάθε μέσο νέας τεχνολογίας θα πρέπει να παρουσιάζεται στον μαθητή ως γνωστικό αντικείμενο που θα τον προετοιμάζει για την εκπαιδευτική και επαγγελματική του επιβίωση και ανάπτυξη. Θα πρέπει, αναμφίβολα, τα μέσα αυτά να χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η μάθηση. Αυτός είναι και ο στόχος του λεγόμενου m-learning (mobile learning).
Μια ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική εφαρμογή στο παραπάνω πλαίσιο είναι η "GCD-LCM" (Μ.Κ.Δ. - Ε.Κ.Π.). Βρίσκει τον Μέγιστο Κοινό Διαιρέτη (Μ.Κ.Δ., GCD) και το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (Ε.Κ.Π., LCM) δύο, τριών ή τεσσάρων αριθμών.
Μάλιστα! Ενδιαφέρουσα μεν η εφαρμογή αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει στο κομμάτι της εκπαίδευσης, Φωτεινή. Θέλω να πω, μήπως λειτουργήσει αρνητικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα καλή μου φίλη.
Καλημέρα Γιάννη!
ΔιαγραφήΦυσικά τις εφαρμογές αυτές, όπως και την αριθμομηχανή, δεν τις χρησιμοποιούμε διαρκώς, αλλά μόνο στις περιπτώσεις όπου ο εκπαιδευτικός το κρίνει απαραίτητο.
Για παράδειγμα, την παραπάνω εφαρμογή θα τη χρησιμοποιούσα μέσα στην τάξη με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, όταν ο στόχος του μαθήματος είναι η επίλυση εξίσωσης με παρονομαστές, όπου χρειαζόμαστε το ΕΚΠ των παρονομαστών.
Βρίσκουμε το ΕΚΠ χωρίς να "βασανιστούμε" και προχωράμε με την απαλοιφή παρονομαστών!
Γενικά τα παιδιά θα πρέπει να τα διδάξουμε ώστε μόνα τους να κρίνουν πότε να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και πότε δεν χρειάζεται.