Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021

Γρίφος: Η εντεκάδα, ο προπονητής και η... αναμνηστική φωτογραφία!


Η αρχική εντεκάδα μιας ομάδας ποδοσφαίρου πρόκειται να φωτογραφηθεί πριν τον αγώνα μαζί με τον προπονητή της ομάδας. Ο φωτογράφος θέλει και τα 12 άτομα να είναι τοποθετημένα σε σειρά, σε μια γραμμή.

👉Πόσες είναι οι δυνατές αναμνηστικές φωτογραφίες, αν ο προπονητής πρέπει να βρίσκεται στην άκρη (πρώτος ή τελευταίος στη σειρά);

👉Πόσες είναι οι δυνατές αναμνηστικές φωτογραφίες, αν πρέπει στη μια άκρη να βρίσκεται ο προπονητής και στην άλλη άκρη ο τερματοφύλακας της ομάδας;

5 σχόλια:

  1. Α καλά τώρα μάλιστα, δέσαμε Φωτεινή μου! Χαχαχαχαχαχαχαχα. Είπαμε κορίτσι μου, κάτι κάναμε με τα Μαθηματικά, τα αγαπάμε, τα σεβόμαστε αλλά τέτοια προχωρημένη συγκρότηση εγώ δεν έχω.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου! Είπα να ανεβάσω λίγο το επίπεδο ορισμένων γρίφων! Υπάρχουν και αρκετοί μαθητές που ενδιαφέρονται για τους γρίφους και αυτό με χαροποιεί!

      Διαγραφή
    2. Αυτό είναι το καλύτερο Φωτεινή και μπράβο που το έκανες!

      Διαγραφή