Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Γρίφος: Το τελευταίο ψηφίο


Γρίφος


6 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, φιλενάδα. Δύσκολα μάς βάζεις, ειδικά για την ...κλάση μου. Την καλησπέρα μου με τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο γρίφος είναι λίγο πιο δύσκολος ομολογουμένως! Με το καλό να μας έρθει ο νέος χρόνος φίλε μου!!! Υγεία πάνω από όλα!!!

      Διαγραφή
  2. Φωτεινή, Καλή χρονιά! Τι να πω;; Είμαι απαράδεκτος, χάθηκα λόγω κάποιων μεγάλων περιπετειών που πέρασα ...είμαι έξω από τα μαθηματικά δρώμενα για πολύ καιρό.
    Σου χρωστάω τα προβλήματα, υπόσχομαι σε 10 μέρες θα σου τα έχω στείλει !
    Κύριε Γιάννη, σιγά το δύσκολο.Come on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι το 9. Θα επανέλθω για την αιτιολόγηση. Σας εύχομαι Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αιτιολόγηση είναι μια γραμμή. Οι αριθμοί στους εκθέτες είναι στολίδια. Αυτό που παίζει ρόλο είναι ότι 2023 και 2025 περιττοί, άρα ο πρώτος και ο τρίτος αριθμός λήγουν σε 9. Το 2024 είναι εντελώς στολίδι. Οποιοσδήποτε θετικός ακέραιος να ήταν ο εκθέτης, πάλι ο δεύτερος αριθμός λήγει σε 1 και τελικά το άθροισμα λήγει σε 9...κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φωτεινή, χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή